Uppdatering!

Skulle ju skriva om helgen + veckan :)


I lördags så kom mormor och morfar och hämtade mig, vi åkte direkt till dom. Var där vid 2.
Kollade bara TV och tog det lugnt, var så trött. Sen käkade vi på kvällen och kollade på TV.
La mig i tid för en gångs skull! Låg och läste, somnade sen.

I söndags gick jag upp vid 9, käkade frukost. Tog det lugnt sen, finns ju inte så mycket att göra där :/
Vid 2 kom dock min morbror och hans sambo :) Tog det lilla lugna. På kvällen käkade vi kräftor och räkor, yummie :D
Kollade TV på kvällen, la mig vid tio ^^

I måndags så begav sig jag, min morbror och hans sambo oss till Gekås :) Vi fick stå i kö i över en halvtimme i ösregn!
Det var inte så kul. Men in kom vi iaf, fick med mig lite stuff hem; ett par fina pjyamasbyxor, linne, trosor, mysshorts (i plysch), godis, sminkservetter typ. Sen blev det ett par foppa-tofflor (kopior) för 49,50 från SkoBoo ;D + ett par fina svarta örhängen (svarta lite större pärlor, såna jag har nu) och lite kex och kakor från Bräckboden ^^
Sen åkte vi hem. Käkade, sen tog vi det lugnt.

I tisdags var det rätt tråkigt väder med, vi tog det lugnt, var ute och gick och så.

I onsdags däremot var det rätt fint väder, hade tråkigt på förmiddagen. Men min morbror kom på att jag kunde skjuta med luftgevär :P Så det gjorde jag ^^ Satt och siktade på en burk haha :P Äpplen med, och jag träffade :D
Kollade film sen med. Vid 4 kom pappa för att hämta mig. Vi fikade, sen stack vi vid 5.

Kom hem vid halv 7, packade upp mina grejer och käkade.
Sen började jag att fixa mig. Runt 9 kom Tilda :D Strax därefter även Jenny och Emelie :D
Jag hade fixat popcorn och Ahlgrens bilar (Gekås-fynd, wooho), sen satt vi på balkongen och söp ;D
Det tog fan inte lång tid innan jag blev full asså, haha ^^
Vi drog in till stan vid 11, Emelie med sin taxi och resten av oss på cykel. Gick in på Kräm, mycket folk.
Men ingen kö iaf :D Satt och tog det lugnt först. Sen dansade vi, iiiih :D Kul, kul, kul kväll!
Tack bruuuuds ;D Tilda och jag stack hem vid halv 3, jag skjutsade henne, men det gick bra :D
Fast när vi va vid bibblan så höll vi på att välta, och jag skrek: "Se upp för blomkålen". Hahaha. Vi höll på att välta in i en växt som såg ut som blomkål xD
 
Kom vid halv 4 dock, haha. Satt vid datorn ett tag, la mig sen.

Vaknade igår med äckligaste bakfyllan, fyfan :( Sängen var min bästa vän haha.

Så det blev att ta det lugnt igår.

Idag har jag inte gjort allt för mycket än, men ikväll blir till att umgås med min brud Tess
Blir nog kolla film =)


Nu ska jag lyssna på musik.


PUSSPUSS!


Lollo
- Myssugen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0