Söndag

Oops, har inte bloggat på ett par dagar. men det har sina anledningar.
Anyhow.
I denna veckan har det inte hänt alltför mycket.
Har varit hemma, tränat nångång och så.

Men i torsdags umgicks jag i alla fall med min lovely Tess :)
Mötte henne vid salong Eurostop, vi köpte lite gott på Willys, sen hem till henne.
Sen klippte hon mig :D Finally! Haha. Sen kollade vi på TV med. Stack hem vid elva.

Helgen har varit lugn. I fredags var mamma på julbord med jobbet,
 så kollade på film med pappi :) Gamla Beck med Gösta Ekman som Beck, hihi ♥

Städa på H&M igår med, yes. Var på bibblan i stan och på Vallås sen och lånade Beck-böckerna :D
Kom hem sen, läste och vilade lite. Tog det lugnt sen bara.
Hyrde film sen på kvällen och såg med mamma och pappa; WAZ hette den. Ganska rå. (Med Stellan Skarsgård)

Idag var vi hos mormor och skulle ställa Buicken där.

Jag har även fått ont i halsen idag, piss :(
Får gå och fixa varm mjölk med honung i, bra och gott.

Andra Avenyn klockan åtta, ska nog ses. Sen Wallander klockan nio!
Efter den blir det nog läsa lite Beck, sen sooova!

Imorgon ska jag med pappa & min faster till två tatuerare i Hylte, till deras shop (?). Kolla lite och så.
Vill ha en stjärna, mihi.


YEYE.


P.S: Nytt typsnitt på inläggs-texten och rubrikerna :D
Tack Mimmi!


Kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0