Tuesday

HEJ

Igår kväll kollade jag på Mordkommisionen och läste lite innan jag la mig.
01.28 fick jag ett sms av Tilda:
"Hejsan :) måste bara säga innan jag glömmer. Jag har hittat en kille te dig :P sams kompis leo.
Han är svinsnygg å snäll :D"

Haha, du är för go babe :D Men jag blev faktiskt glad, så tack gumman =)

Vaknade väl runt 7 idag, låg kvar ett tag. Gick upp efter 8 sen, kunde inte somna om.
Kollade lite på TV med pappa (som med är hemma och är sjuk). Sen åt jag frukost och kollade på Mordkommisionen.
När det avsnittet var slut var klockan tio i tio, så då klädde jag på mig och cyklade till Eurostop.

Där blev en julklapp till mamma inhandlad + en till mig själv :)

Gick där och kollade en stund, men sen drog jag in till stan med. Hade egentligen inte tänkt det, men eftersom jag hittade vita tygskor på H&M (har likadana svarta) så var jag tvungen att kolla om dom hade storlek 39 i stan, då den var slut på Eurostop. Men icke då. Dom hade bara 38:or :S
Tog ett par ändå, hon på H&M sa att jag kunde ju gå in dom. Men jag vet inte, tror jag lämnar tillbaka dom imorn.

Sen gick jag runt i affärer och kollade, letade, hittade och köpte julklappar.
Efter stan var jag på Eko med för att köpa dom sista julklapparna, till pappa och Daniel.
Ja, i år har jag köpt julklappar till mina bröder! Snällt va? :D Bryr mig inte ett dugg om att dom inte köper till mig.
Har ju inte blivit att vi gjort det innan liksom. Men kände för det nu, ville vara snäll :) Hihi.

När jag varit på Eko cyklade jag inom donken för att köpa mat till mig och pappa.
Blev en ceasarsallad för min del ^^ Den satt fint.
Hem och käkade. Sen slog jag in alla julklapparna.
Stackars dom säger jag, ni ska veta att jag är sämst i världen på att slå in paket xD hahahaha.

Julklapparna;
Mamma - Fenjal Body Spray + en  "halsduk" från Indiska (har en likadan själv)
Pappa - Strumpor (enligt mamma behöver han det :P)
Daniel - Proffs Hair Gel (det använder han massooor av)
Marcus - filmen "O Brother Where Art Thou" (han har sett den nyligen och gillar den och musiken som är med)
Tilda - Haha! Vågar inte skriva det här ifall hon läser ;) Sorry!
Till mig - Fina spetstrosor från H&M :)

Hihi, kul att köpa, och slå in ;D

Bara tagit det lugnt sen.

Fan, min hals känns skum igen :( Vill bli frisk!!
P.S: han från "vikariegrejen" ringde inte idag :S Får la se vad som händer...

Oj, idag blev det långt.
Men nu ska jag kolla på Mordkommisionen :)


PUSS & KRAM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0