Måndag =)

Det känns faktiskt bra nu, det va jobbigt på dan igår. Helt seg typ, inget va kul. När mamma sa nånting, så var oftast svaret "Mmm". Men det kändes bättre sen, jag tänkte, men jag mådde bra av dom tankarna.

Tog det lugnt på dan igår, var på Eurostop & Eko med mammi. Tog det lugnt, bestämde med Tess att jag skulle klippa mig idag :) Sen käkade vi, kollade TV. Övningskörde i en halvtimme med, på Eurostops parkering. Kul! :) Första gången jag övningskörde med mamma med, men det gick bra, haha ;D Kollade typ TV sen, satt vid datorn på kvällen.
Blev dock lite sent igår, men men :P Sen somnade jag inte förr än ganska sent, jag mådde inte dåligt för nåt, men ibland blir det så. Men men.

Upp vid 6 var det imorse iaf, dra på sig kläder och käka frukost. Stack vid kvart i 7 sen. Så städade jag alla ställen jag skulle. När allt det va klart var hon 12, men sen hittade jag på grejer att göra i en halvtimme. Så gick en halvtimme tidigare, men wtf.

Kom hem, käkade, kollade Vänner . Duschade.
Sitter här nu, kollar runt lite och lyssnar på musik.

Vid 6 ska jag sticka till Eurostop, till salongen där Tess jobbar. Så ska hon klippa mig, page :D Och kolla film =)
Yeeees.


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0