Åååååååååh

jag är en sån jävla idiot!

ber nån ringa mig, sen när personen ringer så svarar jag inte, eller kan inte svara rättare sagt

fan vad arg jag blir, och orolig!

ni får tycka jag är tjatig med det, men är extra orolig när det är ens pojkvän :(

messade till kristoffer när jag skulle lägga mig igårkväll vid tio, men han hade nog lagt sig och somnat då.
imorse hade han kommenterat en bild på bdb vid tjugo i 10. så då blev jag lättad :)
messade sen vid 11, frågade om han sov när jag messade igårkväll o.s.v.
ingen leveransrapport, men då tänkte jag bara att hans mobil är cp igen.

på nautilus efter 3 så ringer jag till hans mobil, inget svar - röstbrevlådan.
ringer hem, hans mamma säger att han inte kommit hem efter skolan.
och idiot som jag är säger jag att han kan ringa mig när han kommer hem, när hon frågar om han ska ringa mig.
han ringer inte innan tilda och jag har gått för att simma. vi kommer tillbaka runt fem över 4,
han hade ringt runt tjugo i. FAN! 2 ggr med, han undrade klart varför jag inte svarar när han skulle ringa!
ringer hem, hans syster säger att han inte är hemma. och det var inte ens en halvtimme efter att han ringt.
ringer mobil och messar - inget svar.
blev han sur för att jag inte svarade??! men tror ändå mobilen är cp igen.

ni får tycka jag är helcrazy om detta, men jag blir verkligen sjukt orolig när nån inte svarar.
och känner mig så jävla dum för att jag bad han att ringa mig, när jag tränade! :(

ringde hem nu när jag kom hem, men hans syster visste inte var han var,
och hans mamma var inte heller hemma nu :(
fan! för hon hade  nog vetat var han var, eftersom hon antagligen sa till honom att ringa mig.
ringt mobilen med, men inget svar.

tyck jag är nojig, men det är fan asjobbigt.

gaah, måtte han svara snart!

ringer hem senare....


K <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0