Hola!

igår träffade jag tilda vid 3 i stan. vi gick lite i affärer.
skulle ha tränat, men tilda hann inte. så jag tränade själv; styrka, gick på löpband och simmade :)

sen kom jag hem och tog det lugnt, duschade. satt vid datorn.
kollade på TV sen med mamma & pappa, på spåret - haha! finns det nån mer i min ålder som kollar på det? ;)

satt vid datorn sen. la mig vid 12, men kunde inte somna om nån konstig anledning :(

men upp vid 8 var det idag iaf. käkade frukost, sen cykla till h&m.
gick rätt snabbt att städa där, men kunde gått ännu snabbare,
 om det inte vore för att dom hade fyllt några av deras papperskorgar med stora kartonger! arrgh.
+ att jag trampade på ett sånt larm, fick den "nålen" in i tån, den fastnade :(
var ju inte så farligt, blödde inte eller så, men det stack till och jag fick dra ut den från tån!

hp efter det sen. men sen icke mer där, då jag var extra för hon som är där annars. (bytte ju från hp till h&m med henne)
förra gången var hon sjuk och idag ledig. mer cash för mig ;)

nu är jag (ensam) hemma, tar det lilla lugna. men tänkte lägga mig i sängen lite och kolla på film :)
först blir det fjorton suger, sen ondskan! längesen jag såg den. kanske love actually med, men får se.

sen blir det en tripp till h&m, eurostop för att köpa "sminksvampar".

ikväll blir det bara lugnt. mamma & pappa ska gå på twilight med min faster och hennes kille.
pizza blir det iaf :D heuheu.

åh, hade gärna sett twilight igen! måste läsa böckerna med :)

men men, film som sagt!



CIAO.



  ♥                     ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0