It's friday, i'm in love

i onsdags var jag med kristoffer. kom till honom vid 6, vi kollade på TV och myste :)
gjorde det mest på kvällen.

igår fick jag upp runt halv 7, gaah.
duschade, klädde på mig och åt frukost. sen stack jag runt 8.
var inne i stan runt tio över, sen kom tilda med.
bussen gick tjugo över till göteborg. var framme 10 :)
vi gick i nordstan och kollade i affärer. käkade sen vid 11 :)
gick runt i stan sen med.

fikade med, gott!
gick runt i affärer. köpte en fin skjorta på bik bok + ett par fina hankypanky-liknande trosor, röda ;)
klockan 5 gick bussen hem.
cyklade hem till kristoffer när vi kom hem, skulle ta min väska. sötis!
hem sen.
gjorde mat. kollade på film med marcus. de 101 dalmatinerna xD
satt vid datorn sen. kristoffer ringde med :)

idag vaknade jag vid 11. käkade sen.
emmylou kom hit runt halv 1. vi pratade, kollade på hip hip hora :)
sen gick vi till eurostop, för hon skulle köpa en grej.
sen följde jag henne en bit när hon skulle gå.

tar det lugnt nu bara.

blir en lugn kväll ikväll. kristoffer skulle på bio :)

imorgon ska jag först iväg med mamma och pappa, köpa ost och så till ostbrickan imorn kväll! :D
sen ska jag jobba.
sen blir det väl bara ta det lugnt. sen ostbricka på kvällen hos pappa då :) sova över där med.

på söndag ska jag träffa min sötis :)<3


HA EN TREVLIG FREDAGSKVÄLL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0