Lördag

igår var det mest lugnt på dan.

satt vid datorn och så. käkae tacos på kvällen, yum.
sen kollade jag på TV med mammi, ensam mamma söker och doobidoo.
sen kom min kusin vid nio, vi drack lite cider, kollade på TV och kollade i drinkböcker :P

mamma körde oss in till stan vid tio.
vi gick först till elvan där vi beställde en varsi piña colada, god!
sen gick vi in på b&b och kollade, sen vidare till valentine. där blev det två  tequila rose-shots.
min kusin tog två minttu-shots, så vi bytte en :P
gick runt på olika. ida's blev det med, där blev det white russian för min kusin och piggelin för mig. yeah.
vi kom även in på fox and anchor, fast det var leg 20 :P

vid 1 ringde min kusin hennes pappa som kom och hämtade oss, körde hem mig.
kollade lite på csi miami, sen somnade jag.

usch, upp vid 8 idag. ska ju börja städa på h&m i stan nu istället för hp.
så gick med tjejen som är där. var klara efter halv 10. städa på hp sen.

på vägen hem träffade jag på emmylou vid högskolan. vi hade sällskap, följde med henne hem en stund.
drack lite kaffe, sen följde jag med henne när hon skulle handla lite i ac.

sen cyklade jag hem. suttit vid datorn mest sen.

saknar min sötis <3

blir hemma med mammi ikväll, kolla TV och film och så :)

bio imorn på kvällen med mamma, bror, faster och kusiner; rallybrudar :)
hem till kristoffer efter det!


usch, mådde skit av olika anledningar imorse och fram till förmiddagen.
nu är det bättre :) fyfan för att må dåligt, det har jag gjort tillräckligt i år.

jaja, enough om det :)

snart blir det paj till kvällsmat, yummie!


HA EN BRA KVÄLL!

PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0