Tisdag

i söndags stack jag till kristoffer efter 8 :)
vi kollade på TV, myste. sen var det nån film på TV.
la oss vid 12 typ.

igår började han 11, så vi gick upp runt 10. han till skolan sen och jag hem :)
tog det lugnt hemma, käkade och kollade på TV.
vid 2 skulle tilda och jag träna. började med styrka, sen sola och sen simma :)
hem sen, tog det lugnt.

efter maten så stack jag till tess, och vi möttes vid ICA.
hon köpte lite, sen cyklade vi hem till henne. kollade på halv åtta hos mig,
sen livet i fagervik, sen matakuten :P

stack hem efter 10, i blåst och regn >.<
satt vid datorn sen och kollade på TV när jag kom hem.
vid 1 ringde kristoffer :) men jag sov inte, hihi.
DU ÄR UNDERBAR <3

idag gick jag upp efter halv 10, käkade frukost.
sen hade jag körlektion halv 11, det gick bra :)
den va slut 11, så cyklade hem sen. tar det lugnt nu, kollar på satc.

fixa mat sen.

vid 3 ska tilda och jag träna :)

hörs later!

______________

Louise ♥ Kristoffer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0