Helgen!

i fredags begav jag och tilda oss till gbg!
halv 1 var vi framme där. vi lämnade in våra väskor på centralen.
sen kollade vi i en monki-affär,
fick med mig en tröja jag kollade på förra gången vi var där, men köpte den inte då + ett par svarta leggings.
efter det så gick vi till jensen's och käkade, gooott!
började med att dela på en snackskorg med gottit.
sen blev det fläskfilé, pommes, bearnaisésås och grillade grönsaker, yummie!

efter vi hade käkat gick vi lite i stan igen.
vid 5 gick vi till Liseberg. åkte litegrann. men shit vad höjdrädd jag har blivit :S haha :P
man hörde håkan när man gick runt där med, lovely <3
var så himla mycket folk där.
vid halv tio gick vi ut från Liseberg. sen kom anna & anders och hämtade oss.

när vi kom hem till dom så käkade vi mackor och drack te :)
sen bäddade vi vår säng, och la oss sen.

jag vaknade vid 9 på lördagen, och tilda vaknade med sen.
gick upp, duschade och åt frukost.
fixade oss sen, och tog bussen till haga.
ett mysigt ställe i gbg med massa roliga affärer!
sen fikade vi på fröken olssons café, ett jättemysigt café med goda saker ;P

gick runt i stan och kollade.
vid halv 5 tog vi bussen hem till dom igen.
kollade på TV, tog det lugnt.
vid 6 så käkade vi thaimat. gott :D

sen vid 7 så körde dom oss till centralen.
tilda köpte mat på burger king, sen gick vi till tåget.
19.40 gick det, var framme 20.55 ^^

tildas mamma hämtade oss, lämnade mig.
tog det lugnt sen, datorn, kollade TV.

i söndags så var mamma och jag på eurostop med min faster och kusin.
fikade på espresso house och köpte present till tess. blev fina armband :)

efter 3 så cyklade jag till tess.
vi fixade mat, tacos. sen kom även philip dit :) (tess bf) ^^
vi käkade, gav henne presenter, pratade. fikade även kladdkaka. yummie.

var där till halv 9 ungefär.
började läsa lite till tentan.
la mig sen.

igår var det skolan mellan 1 och 3.
sen tog jag det lugnt hemma. pluggade sen.
pluggade på kvällen med.

skola idag mellan 10 och 12.
hem sen, kollar andra avenyn nu. ska fixa mat.
sen är det tandläkaren 14.50.

och just nu ösregnar det, kul!

ja, och detta datumet idag...30 september...
det var en dag som betydde. men ska tänka annorlunda, tänka på allt fint vi hade :)
TACK <3


Nope, fixa mat!


HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0