Helgen

Hej, här kommer lite update om helgen :P


Även i fredags var jag ledig från skolan. Jag vaknade dock vid 8 ungefär, och kunde inte somna om.

Stack till skolan vid 10 för att fixa registrering av mitt byte från franska till engelska.
Skulle dock komma tillbaka nästa vecka.
Sen var jag på Maxi och handlade lite mat.

Kom hem sen, käkade frukost och kollade på TV.

Bara slappade hela dagen, najs (Y)

Vid 4 ringde Tess och undrade om vi skulle hitta på nåt =)
Bestämde att vi skulle kolla film.

Tog det bara lugnt sen. Vid 7 ungefär kom Tess hit. Vi gick till Hemmakväll och köpte godis.
Hem sen, kollade lite TV och sen såg vi på Vingar av Glas.
Har sett den många gånger, men den är alltid lika bra

Sen kollade vi lite på TV. Följde henne hem sen.

Satt vid datorn och läste innan jag la mig.


Igår var det jobb både på Kappahl och HP.

Mötte mamma i stan efter jobbet, gick och kollade lite.
Mamma köpte ett par jättesnygga stövlar, jag sa: -"så snygga att jag vill låna dom ibland". Haha ;)
Köpte frallor, sen cyklade vi hem. Käkade, sen duschade jag.

Sen tog jag, Mamma, Daniel och Daniels kompis Anton en lite spontan tur till Gekås!
Daniel skulle ha nåt, så vi hängde på.

Blev lite jag fick med mig hem: Fin skjorta/blus, fint rosa linne, korta gråa jogging, makeup-servetter, två par spets-hipsters (rosa&blåa) och en fin lila&blommig sjal! Hihi.

Kom hem vid 6. Fixade mat och käkade.
Sen tog jag bara det lugnt, kollade lite på det nya programmet på Kanal 5, Musikmaskinen.

Sen kom min kusin hit, jag fixade mig snabbt. Sen körde vi in till stan.

Började med att gå till Elvan, där drack jag en cider.
Sen kollade vi läget på B&B, rätt segt men vi satt och pratade.
Sen gick vi till Bulls, där köptes en god drink som försvann snabbt! (det var förresten leg 20 där, men vakten släppte in mig ändå, haha!) Han va gullig ;)
Vi var på B&B igen, men det var lika segt. Så vi gick till Ida's.
Där köpte jag först en hallonshot och en en Pink Panter (Y)
Satt där en stund, och kollade på Saturday Night Fever :P
Vi gick till B&B en tredje gång, för vi ville dansa. Men inte så kul när typ 5 pers dansar :(
Så vi gick runt lite på stan. Sen blev jag hungrig och köpte pölse. Yummie!

Sen gick vi till slottsparkeringen där våra kära bröder var. Stod och snackade lite.
Men SATAN vad kallt det var! Körde hem vid 2 sen.

Läste innan jag la mig, sen sooova.

Idag vaknade jag vid 11, mamma dammsög. Hmmpf! Haha.
Gick upp, käkade frukost och kollade på Vänner.

Mamma och jag va på Eurostop innan, kollade lite.

Nu är jag hemma och mamma är ute och går.

Men nu ska jag städa och fixa på mitt rum. Behövs!


BESOOOOOOS.


P.S: Om en vecka börjar Andra Avenyn :D
Längtar, iiiih





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0