Långt eller kort hår - det är frågan..

nu har jag ju rätt kort hår, klippte ju page och uppklippt i nacken i juli.
sen när jag klippte mig igen i början av september, blev det lite kortare än förra gången.

men idag, på engelskan så satt jag bakom en tjej som hade jättefint, långt hår.
och jag ba: "nej, jag ska ha långt hår".
inte så långt som henne, men långt.

fast tänkte med, ska låta håret växa en bit, och sen när jag ska klippa det
så vill jag inte ha det uppklippt i nacken, utan vanlig page.


typ som nicole richie. eller som tilda har klippt det nu, men har tyvärr ingen bild på det.





men skulle jag ha väldigt långt hår, hade det nog fått bli som miss lohan.




lång page ska det iaf vara!


vad tycker ni?


nu ska jag snart dra mig härifrån.


GODNATT.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vafan, satt inte vi bakom den där tanten idag? :S

2008-09-16 @ 22:04:12
Postat av: Sara

Don´t worry, det är alltid lika trevligt att bli kommentar-bombad;) och oroa dig inte för håret, det växer ut, men det är säkert jätte fint kort oxå;)

2008-09-17 @ 11:46:24
URL: http://saramared.blogg.se/
Postat av: Louise

Haha, vilken tant? :P Det var två tjejer iaf xD

2008-09-17 @ 14:27:41
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Svar: Hej! Haha ja det är rätt kul men samtidigt lite stressande :)



Vilken text menar du att du skulle vilja ändra? Typsnittet i inläggen eller vad?



Ha det bra! Kram

2008-09-17 @ 14:50:33
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/
Postat av: jenny

jo men hon som tror att hon fortfarande kan vara hipp, bara för att hon har börjat på högskolan : P

2008-09-17 @ 18:16:29
URL: http://jennners.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0