Måndag!

japp, idag är det måndag igen och ny vecka.

la mig lite senare än jag hade tänkt mig, igår...inte bra.
vilket ledde till att jag nu är väldigt trött. well well.

idag hade vi de resterande presentationerna,
usch var lite nervös men hoppas det gick bra!
slutade 3 iaf.

hem sen, kollade på vänner och käkade god mellis;
hallon, blåbärs-och banansmoothie, päronskivor och smörgåsrån med ost, yummie!

nu sitter jag bara här, bloggar, msn och musik, P3 Star (Y)

men nu ska jag bege mig av från datorn ett taf!

nu: ringa min morbror
senare: baka kladdkaka!
ikväll: kolla på vänner + keka kladdkaka, heuheu.

blir ett dagens horoskop i ett annat inlägg först bara!


mjo, en del människor är ju lite...speciella. haha.


Agnes - On and On, funkar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0