Måndag

Tjaa!

Igår städade jag på mitt rum.
Mamma hjälpte mig även att sätta upp några tavlor och en spegel. Har inte blivit sen vi flyttade in.
Några tavlor kvar dock, som vi inte har krokar till.

Tog det bara lugnt på kvällen sen.

Idag var det skola mellan 13.00-15.00 (+ biblioteksintroduktion 15.00-15.45)
Efter det så var jag och Jenny och pumpade våra cykeldäck hos en cykelaffär nära högskolan :P

Hem sen. Kollade film med min ena kära bror.

Inget kul har hänt sen typ. TRÅÅÅK!

Nej, ska väl lägga mig snart. Men först får det bli lite Vänner :)

Imorgon efter skolan, som för övrigt är mellan 10.00-12.00 (Y), ska jag göra lite ärenden.
Hem sen. På eftermiddagen kommer mormor & morfar som också ska äta hos oss :)

Yeye.

Sängen snart, men först ett dagens horoskop!


PUSS & KRAM! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0