Söndag

hejsan!

idag gick jag upp runt halv 10, vi skulle till mormor.
vi gjorde oss klara, och åkte vid 11.
var framme ca 45 minuter senare ^^

träffade mormor, morfar och vår morbror.
gav mormor presenten, ett förkläde hon ville ha =)
sen käkade vi, gott!
tog det lugnt sen bara, hjälpte marcus med hans engelska-läxa.
vi åt tårta med, yummie.
åkte hem vid halv 5.

bara tagit det lugnt sen, datorn och TV as usual.

börjar sent imorn, så ska inte lägga mig riktigt än.
får bli lite Vänner :)

juste, idag började Andra Avenyn igen <3
åh, det är verkligen bäst!
såg dock avsnittet på svt:s hemsida för jag såg på hål i väggen kl 8.
såklart så såg jag ju även dom kommande två andra avsnitten med xD
svårt att hålla sig, haha.

skola imorn 13.00-15.00.
sen blir det abs/at på kvällen med Tildis!

innan bokade jag buss&tåg-biljetter till gbg :D
bokade även bord på Jensen's.
riktigt god mat där! åh vi kommer få så kul babe!
blir övernattning hos min morbror och anna med :)
på fredagen hade vi tänkt liseberg på dan (=karuseller :D), och liseberg på kvällen, med Håkan Hellström då :D
på lördagen blir det shopping =) anna följer nog med :)

fan, jag är hungrig...-_-
var det igårkväll med, illa alltså. haha.

YEYE.

hoppas skolveckan går fort iaf!
ledig tors-fre ju! hihi.
längtar till fredag iaf!

snart blir det Vänner i sängen, mys.


GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0