Tisdag

TJA!

Idag vaknade jag runt 7. Hörde Marcus jäkla väckarklocka + nån som hamrade.
Vad i h-vete tänkte jag..Vem hamrar innan klockan 8 på morgonen! (Klockan var då runt tjugo i)
Gick ut på ena balkongen och kollade, visade sig vara några hantverkade som slog hål i husväggen längre bort. (?)
 
Jaja. Gick upp sen.

Och klockan 8 kom jag på att vi hade introduktion på skolan idag, halv 9!
Men jag hann både klä på mig, sminka mig och äta på en kvart :D Måste vara nytt rekord!
Mötte Jenny, sen gick vi in i Malcussalen.

Där inne väntade sen en introduktion på 1 ½ timme! (tråååkigt)
Sen var jag på franskan till 11, sen stack jag hem.

Men idag bestämde jag mig för att byta till engelska som huvudämne istället, och det känns bra!
Var och pratade med Albi klockan 2. Sen pratade vi med en av lärarna i engelska.

Sen skulle jag träffa mamma och göra ett ärende.
Jag cyklade inom Eurostop sen.

På väg in såg jag...hrrm nåt jag inte ville se..en gammal äcklig man, vetifan vad han gjorde,
men byxorna öppna hade han iaf, eller gylfen..och jag såg hans..JA NI FATTAR!
EUWWWWWWW! Fyfan vad äcklad jag blev. Var bara tvungen att dela med mig av detta.


Iaf. Var på Willys och köpte gott. Färsk ananas, choklad och Sprite Zero.
Var också på Apoteket och köpte nässpray till mig själv och huvudvärkstabletter till mamma.
På H&M fick jag med mig ett par fina skor, heuheu x) Måste fan rensa ut skor :S
Vill inte veta hur många par skor jag köpt i år... (a)
Men kostade bara 29 kr eftersom att jag hade 100 kr rabatt på H&M :D

Hem sen.

Beställde böcker till engelskan innan, skönt att ha det gjort. Får se när böckerna kommer bara.
Dyrt var det med, men men.

Nu ska jag ta det lilla lugna och kolla på Vänner
Gottit till det =)

Imorn har jag då engelska, 13.00-16.00 Gött (Y)
Ska dock komma lite tidigare till skolan för att registrera mig till engelskan.
Posta ett brev på Maxi med när jag ändå är i närheten ^^

Sen klockan 5 är det abs/at igen med Tilda! Det är så jäkla skönt!
Men det känns idag kan jag säga, träningsvärk i magen och benen x)
Efter det ska vi köpa sushi, käka hos mig och sen kolla film :) Myyys.

Nu ska jag kolla på Vänner, som sagt.
Men först ett Dagens horoskop!


Lollo - Nu känns det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0