Torsdag

Tog det lugnt igår efter att Tess följde med mig hem efter stan, och vi fikade här =)
Sen stack jag till salongen vid 6, och mötte henne.
Vi cyklade hem till henne, kollade lite TV, sen lagade hon good mat!
Sen såg vi Idol, bäst =)

Satt lite vid datorn sen och kollade roliga grejer. Cyklade hem runt halv 11.
Satt själv vid datorn hemma sen, blev liite för sent :P

Gick upp vid 1 idag (!) efter att ha vaknat och somnat om ett par gånger.
Gjorde mat och kollade på TV, sen skulle Tilda och jag träna.
Det var skönt, styrka. Samma imorn, och på måndag blir det nog ABS/AT :D

Efter Nautilus stack jag till Eko för att köpa ett kollegieblock till franskan!
Blev även en burk Cola Zero och den nya Marabou Amigo (tvungen att smaka!) xD

Nu är jag hemma och nyduschad.


Men nu orkar jag inte sitta här, så ska kolla film; Macken
Jag gillar't iaf ;D



Min butterfly :D Vad tycks? =)



Lollo - Jag är kär i min fjäril

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0