Tuuesday

idag gick jag upp vid halv, 9 duschade och käkade frukost.

vi började 10 (eller 10.15), akademisk kvart ni vet. heuheu.

engelsk historia idag, kul faktiskt. gillar läraren!
slutade 12 idag.
efter det följde jenny med mig till kåren där jag äntligen fixade mitt kårleg.

in till stan efter det, började med att fixa en grej på banken.
efter det vidare till stadium där jag köpte en fin roosa (what else?) skolväska. 99 kr :)
sen gick jag till skomakaren mittemot och lämnade in mina stövlar.

sen provade jag ett par bruna stövlar på crispin, men får fundera. la undan dom iallafall.
köpte med mig sushi från ming sushi (Y)
gillar det nu, hihi.
blev även godis och en ny Irene Huss-film från hemmakväll (Y)
den var mucho bra =)

sen dess har jag bara slappat. lite trist dock.

mormor & morfar är här :)
käkade hos oss, och nyss åt vi äppelpaj, yummie.
ska dit på söndag, för mormor fyller år på lördag :)

nu gick dom precis.

sitter vid msn nu, as usual? ^^

men snart blir det film/TV med godis.

ledig imorn och på torsdag, naajs.


CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0