Update

HEJ

oops, har inte skrivit på några dagar. heuheu.

i tisdags var det skola mellan 10 och 12. sen tränade jag och tilda.
tog det bara lugnt sen.
kollade film och så.

igår var det skola mellan 1 och 4.
träffade emmy-lou innan lektionen, vi var på mammas jobb och kopierade anteckingar.
taaack, det var snällt :)
segt på lektionen dock, gaah.

kom hem snabbt efter det, sen stack jag till eurostop.
blev en fiiin grön kort kofta + ett vitt långt, ribbat linne från JC =)
hem sen.

tog det bara lugnt på kvällen.


idag vaknade jag vid 9, yes (Y)
kollade lite TV, sen stack jag till Willys & Coop och köpte lite stuff.
hem sen, kollade film.
vid halv 1 träffade jag emmy-lou. hängde med henne till djuraffären på stenalyckan.
hon köpte en maaaassa grejer till sina ökenmöss xD

kom hem sen, såg klart en film.
duschade, sen kom pappa.
vi åkte till eurostop och fikade på espresso house, yummie! och tack pappi :)
var lite på willys med. sen körde han hem mig.


inte gjort så mycket sen, typ plockat i ordning lite på mitt rum,
packat till imorn/lördag.
IIIIH, gbg imorn :D Vi kommer ha kul baaaaaaabe <3

tilda skulle ringa mig senare, men känner jag henne rätt så glömmer hon det :)
haha. så då får jag ringa henne.

yeye, upp vid 8 för att bli klar i tid, och hinna med bussen till stan.
är inne halv 11 och bussen till gbg går tio i så det är lugnt.

YEYE.

blir lite vänner snart i think.


PUSS!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, jag vill oxå till Gbg! Slösa åt mig med kexet;)

2008-09-27 @ 16:00:34
URL: http://saramared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0