Life in technicolor

stack hem till tilda vid 6 igår. vi kollade lite på TV tills vi skulle äta. 
sen käkade vi asgod mat! grillat kött, pommes, bearnaisésås och asgod sallad! :D

kollade mer på TV sen, lite olika program. kollade även på Madagaskar :D tänk, snart 20 år och skrattar fortfarande åt tecknat xD hahaha. fast tilda är ju redan 20 :D
sen såg vi lite på Blommor av stål, på dansk TV. stack hem vid tjugo över 12 =)

kom hem sen och la mig.

vaknade vid 10 idag, gick upp och käkade frukost. kollade på En fyra för tre med.
vid 12 fixade jag mat. var fan hungrig igen xD kollade lite rejseholdet med ^^

nu sitter jag här, tar det baaara lugnt. blir chill idag. lite senare ska jag börja packa till gbg, det jag kan packa idag. så blir det resten imorn.

ska bli skoj! har nog inte träffat anna (min morbrors sambo) sen jag och tilda var i gbg i november :O ILLA! hon är bäst ♥






PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0