Update!

i fredags var jag i stan med tilda. hittade vita tygskor på h&m :D såna "höga" vita med dragkedja, som jag har svarta!
köpte dricka på systemet med :P och fikade på skånskan :D

sen blev det hem och käkade. sen fixa sig :D vid 8 kom lou hit. var här en stund, sen cyklade vi till tilda!

där söp vi, pratade, skrattade, lyssnade på musik och så! såklart blev jag full som ett ägg xD fyfan! tog sönder tildas klädställning b.la xD sen spydde jag ju med, så vi kom aldrig in till stan xD
jag och lou stack hem till mig och SOV. fyfan vad najs.

inte lika kul att gå upp och jobba igår dock. haha xD efter det käkade jag och tilda frukost på scandic. gott!
sen gick i stan med, sen hem.

tog det lugnt, duschade och fixade mig. vid 4 skulle vi hem till kusinerna och grilla :) fy faen vad det satt fint med grillat, och mat :D var där till efter 8 typ.
satt vid datorn sen ett tag, sen sova :)

idag blev det upp vid 11. käkade frukost och satt vid datorn.
sen var mamma och jag iväg en stund. köpte ett roligt "spel" :D, "snurrig med shot" xD

bara tagit det lugnt sen, känner mig inte helt 100. helt seg typ :/
YEYE.

imorn blir det stan med babe iaf :D kuligt.

ser fram emot torsdag nu :D PEPP PEPP!



PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0