17.43

I fredags tog jag det bara lugnt på dan.
Sen vid 5 var vi hos mammas kompis/pappas kusin för kräftskiva :)
Mycket folk, god mat! Vi hade även lite tävlingar, skoj!

Badade även bastu och badade i deras pool ute, det ni ;D

När vi gjorde det så hade T ringt mig. Skickade sms och skrev att jag hade badat :b
Så ringde han igen, men missade det bara för att jag skulle gå iväg och svara xD
Drog iväg ett sms och skrev att jag inte hann svara, och då ringde han :D
(Han smsade även lite under kvällen)

Han är i Finland nu, så han ville typ kolla hur det va och så :)
Säga hur de gick för honom. Sött då.
Sa han skulle ringa när dom var på gränsen till Finland.

Kollade datorn lite när jag kom hem, fixade mig.
Sen ringde han när dom var på gränsen då :)
Skickade sms sen 10 minuter senare :P Gjorde det en stund tills jag blev väldigt trött.
Klockan 5 typ fick jag ett sms, "är du vaken?", :b Jag va ju faktiskt det av nån anledning.

Smsade ett tag (kunde ändå inte sova), tills han somnade.
(ovanligt, ovanligt liksom att HAN somnar när han ligger i sängen när vi smsar!) Haha, NEJ :b

Sen skulle jag upp vid 8 och jobba (DÖD).
Var hemma vid 10 igen, gick och la mig. Tror inte jag somnade dock.
Bara chillade sen på dan, skitseg var jag. Kollade lite film med min kära bror <3

La mig vid 10 igår, så trött var jag.

Idag gick jag upp vid halv 10, kollade TV.
Sen duschade jag. Cyklade till Maxi och hämtade min HBK-tröja :D

Tagit det lugnt sen.
Väntar på Lou som ska komma hit. Vi ska käka onyttigt och kolla film :D
Prata med. (Behöver detta)


PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0