4/8

Igår blev det lite sent. Sms:ade, hihi.

Men upp vid halv 5 kom jag iallafall! Käkade frukost och kollade på TV.
Skönt att cykla till jobbet så tidigt, så lite trafik med.

Blev klart snabbt idag, doh, segt!
Efter jag var klar på alla ställen så var jag och tränade, skönt :)

Var på Willys när jag kom hem med,
köpte en kyckling/pastasallad, bröd, vindruvor, keso och en tidning.

Käkade, och kollade på film.
Sen duschade jag och fixade mig, in till stan och träffa Tilda.

Haha, hade bara tänkt köpa ett läppglans,
 men det blev även en mysig tröja, peelinghandskar, nagellack, ansiktsmask, skor (åh, så fina),
BH och tre par trosor :D Haha, men det va kul :)

Hem sen. Tog det lugnt.

Kollat TV och så. Ska snart sova.

Imorn blir det jobba, sen käka kinamat med farmor :)
Sen hitta på nåt med Tilda. Hon lämnar ju mig för 6 dagar i London, BUHU :(
Haha ;P Kommer sakna henne ♥


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0