Lista

Är du vegetarian eller vegan? Inget av det
Två saker du skulle vilja ha? Pengar, mys xD
Något alla vet om dig? Jag är blond? xD Muhaha
Något positivt? Helg snart!
Något negativt? Jobba imorn >.<
Vad blir du glad av? Skratt
Vad har du i glaset?
Läsk
Vilken film får dig att gråta? Änglagård - Andra sommaren (När Gottfrid dör, VARJE GÅNG)
Vilken film får dig att skratta? White Chicks
Vad är lycka? Att få ha fina vänner och familj
När skrattade du senast? Idag
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Nope
Vilka vitaminer tog du när du var liten? A tror jag
Vad åt du senast? En kaka
Har du haft en stalker? Typ o.0
Har du varit på ett party? Eh ja
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror? Jadu, Daniel har ju flickvän så ^^ Men ta Marcus xD Hahaha
Var är dina syskon just nu?
Ute tror jag

Vad var den senaste drömmen som du minns? Kommer inte ihåg
Vad ska du göra i helgen?
Dricka, jobba ;D
Vad står det i det fjärde sms:et i din inkorg? Inkorgen är tom
När var du riktigt sjuk senast? Kommer inte ihåg
Vad ska du göra efter det här? Se klart filmen jag kollar på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0