Onsdag

Igår var jag klar med jobb halv 9, hem sen. Satt vid datorn.
Kollade Wallander med Marcus, sen till Sodexo för att bli visad på fler ställen.

Oscar smsade, och ringde <3 Skulle typ träffas i stan :)
Skulle in till stan med Tess med, käka och så. Oscar kom in sen med.
Blev lite snabbt, men fick en puss och en kram iaf <3

Tess och jag köpte fika med och cyklade hem till mig och kollade på Tatuerad Torso.
Sen skulle jag jobba, och Tess hem. (Fick mer sms av söt på vägen <3)

Segt att jobba, men funkade ändå.
Tre sms av Oscar när jag slutade, sen ringde han <3 Blir så glad.
Han skulle komma till mig, och vi skulle hyra film på Hemmakväll :) <3 MYS.
Kom hem, hämtade min plånbok och mötte honom som var på Hemmakväll.
Han köpte pizza med för han var så hungrig :b

Hem till mig sen, han käkade. Sen såg vi på The Wrestler.
Hyrde även Montalbano ("en italiensk Wallander"), men dom va sådär.
Har dock inte sett dom hela än. Sen såg vi på Fröken Sverige. Men jag somnade typ :P

Upp och jobba idag >.< Vill ju kunna sova länge med honom <3

Kom hem vid 9, la mig lite i sängen. Kunde dock inte somna.
Tog det lugnt sen.

Mötte Oscar på skolan efter han slutat :) Pratade om att gå på Bio ikväll, Beck.
Men det blir inte, eftersom han sover. Men finns ju imorn med :)

Kollar på Färjan nu <3 Kanske ska göra popcorn?
Äta nåt med kanske? xD

Hoppas han vaknar snart, och att han kommer till mig ikväll med <3
Behöver det, hihi. Ska ligga och klia honom på ryggen som han gillar heela kvällen <3


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0