Sweet

Träffade Lou runt 7 igår, vi gick till Eurostop.
Köpte chips, arraksbollar, tutti frutti, djungelvrål och cola zero. EHH GOTT ♥
Hem till mig sen och kollade på Click :D Den är bra och rolig. Längesen jag såg den nu.
Sen blev det Hip Hip Hora med. Sen gick Lou hem.

Tog massa bilder med, rolig kväll :D ♥

Kom inte in på msn sen, så då la jag mig.

Idag vaknade jag först vid 7, kollade på TV och SATC.
Sen somnade jag om igen.

Vaknade vid halv 12, åt frukost.
Tagit det lugnt sen.

Var på Eurostop innan, skulle ha ett torrschampoo,
men kom hem mer mer :P (bilder i nästa inlägg)

Ska dricka kaffe nu, sen kommer Lou.
Kolla skräckis och så blir det sleep-over ;D Wii.
Imorn blir det träna med Tilda :)
Gah, är sugen på sushi xD Får nog bli det imorn.
YEYE.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0