Fredag!

Stack in till stan runt halv 11 idag.

Gick först till Bik Bok och provade tröjan där, satt fint och allt.
Men la undan den ändå så jag kunde tänka lite.
Sen provade jag tröjan på Monki med, men gillade inte den.

Gick runt i andra affärer och kollade med.
Köpte morgontofflorna på Wedins, men får bli en julklapp från mamma :b
Även ett fint halsband på Gina Tricot =)

Sen var jag även på Myrorna, Emmaus och Kupan.
Hittade en snygg jeansskjorta (herr) på Emmaus! Levi's, 95 spänn :D

Hem sen. Kollade på Vänner och käkade.

Sen var mamma och jag och handlade.
Tar det lugnt nu, blir la film och TV ikväll.

Imorn blir det stan, hihi.



SHOPPINGEN:




Bik Bok, 249 kr





Gina Tricot, 119 kr




Emmaus, 95 kr (den är inte så ljus,
blev nåt dumt när jag tog kort)





Wedins, 74 kr (ordinarie 99 kr + 25 % rabatt)
Morgontofflorna ;) Hon i kassan frågade om det var en julklapp,
"ja till mig själv isåfall", sa jag. Haha.


Mycket nöjd :)


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0