Update =)

På julafton så var det mest lugnt på förmiddgen.
Sen fixa sig och så.

Kalle Anka klockan 3, sen öppna julklappar :)
Mycket nöjd med allt jag fick.
Sen mat.

Kollade på TV sen bara. Vid 7 åkte vi till farmor.
Umgicks och så. Hem vid 11.

Satt vid datorn ett tag när jag kom hem, la mig sen.


Igår morse vaknade jag tidigt av att jag hade jätteont i halsen :(
Var lite bättre senare, men jag trodde att det var halsfluss.
Så mamma och jag åkte till akuten, mamma skulle fixa med grejer så fick vänta ensam.
2 timmar och 15 minuter :( Sen fick jag komma in, så var det inte ens det -_-
Yeye, var bara hem och sova sen. Sen käka.

Kollade bara på TV sen på kvällen.

Upp och jobba (tyvärr) idag, började dock klockan 10.
Så mycket skräp det var idag!

Hem sen, äta lite och kolla TV.
Vilade lite.

Inte gjort så mycket sen.

Men imorn ska jag till Eurostop, H&M och kolla om jag hittar nåt :)
Fick ett presentkort värt 1000 kr av mormor & morfar. TACK ♥


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0