090111

I fredags var det bio, Wallander - Hämnden.
Med mamma, pappa, Daniel, Marcus, Olivia (Daniels flickvän), faster & fasters pojkvän.
Den var bra!

Kom hem sen efter 8, satt lite vid datorn.
Sen såg mamma, pappa & jag På Spåret som vi hade spelat in.
Till årtalet i Retur så gissade jag på 1968, pappa 1944 och mamma 1963.
Det var ju 1997, och det kunde jag på första klippet! Det att Jarl Kulle dog ;P

Sen vid 10 så cyklade jag till Sams lägenhet.
Tilda och jag satt vid datorn, kollade på LA Ink och käkade popcorn och godis.
Stack hem efter 12.

Upp och städa på H&M igår.
Sen tog jag det lugnt hemma.

Efter 7 cyklade jag till Sams lägenhet, Tilda och skulle ut.
Så vi drack, lyssnade på musik, satt vid datorn och kollade på Heartbreak Hotel b.la.
Vid 12 gick vi in till stan, till Valentine. Det var skoj!
Var där tills dom stängde.

Sen gick vi hem, följde med upp till lägenheten och tog mina grejer.
Cyklade hem sen.
Haha, juste.
På vägen hem, inte så långt från Samuel så kom det en katt som började följa efter oss.
Följde efter till porten, och satt där utanför. Creepy!
Den satt fan kvar när jag kom ut igen :O Cyklade snabbt hem, haha.

Fastnade vid datorn när jag kom hem, efter halv 6 la jag mig :P

Idag vaknade jag först vid halv 10, kunde inte somna om.
Mådde...inte så bra >.< Blev bättre sen.
Låg i sängen ett tag, kollade på Let's Dance b.la.

Sen blev det Mordkommisionen. Såg också Jönssonligans största kupp med Daniel sen.

Käkade, gött. Sen typ suttit här.
Ska dock lämna datorn för TV:n nu.
Kolla på Mordkommisionen. Men först ska jag fixa popcorn, äpple & banan, och Cola Zero.

Imorgon jobbar jag sista dan på Ruukki och det. Skönt!
Ska käka med pappa imorn med :)

YEYE.


PUSSPUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0