Are we human or are we dancers?

Yes, idag var det sista dagen på Ruukki (+ lite Fundia)
Tog lite längre tid idag, mycket att göra. Men blev faktiskt klar klockan 1 :P
Då gick jag till matsalen och käkade mat som pappa hade beställt ;P Riktigt gott!
Men sjukt mycket potatis var det :O Haha.
Sen cyklade jag hem.

Kollade film & TV sen.
Sen somnade jag lite, samtidigt som Mordkommisionen var på.
Fick total panik när jag väcktes av ett sms från Tilda vid halv 4
(trodde nämligen att det var imorgon bitti och jag hade försovit mig till jobbet) HAHA! ;D
Det var lite läskigt. Såg klart det avsnittet jag var på, satt vid datorn sen.

Gjort det mest ikväll. Förutom mellan 20.00-22.00 då jag satt bänkad vid TV:n; guldbaggegalan!
Gaah, största höjdpunkten på TV i januari varje år. I alla fall för mig, som ÄLSKAR svensk film ♥

Yes, som sagt jobb imorn. Alarmet ringer 04.30. Yippie :P
Kanske låter konstigt, men även om jag inte är en morgonmänniska, så gillar jag ändå att gå upp tidigt :P
I alla fall när jag ska jobba, skönt att börja tidigt och sluta tidigt :)

Annars blir det mest lugnt imorn..
På kvällen ska jag träffa...en person...:P Men det kan vi ta senare, haha ;)

"Vad ska du göra ikväll då?
- Jag ska träffa en. 
- En vadå?
- En person.
- En person? Som heter?
- Men bry dig inte så mycket! Bry dig inte så mycket, kan man verkligen heta det?
Ja, det kan man och det ligger 1:a på namntoppen.
- Jaha. Okej då."


Fjorton Suger =)

Yeye, sugen på att kolla lite på rejseholdet ♥ men det blir sent :P
+ att jag är hungrig :(

Yeye, får se hur det blir!


Oj, idag blev det långt :P


GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Tanja

haha :) jajamensan.. nu ska jag börja ta tag i skrivandet lite :)

2009-01-14 @ 13:27:57
URL: http://tanjareljanovic.blogg.se/
Postat av: Anonym

vi måste se fjorton suger på lördag :D ta me den sötis pussssss

2009-01-14 @ 18:24:37
Postat av: Tanja

:) yeah. jag ska försöka hålla igång lite iaf.. hörru, jobbar du ofta på servera eller? då kanske man ser dig gå runt och städa ju :)

2009-01-16 @ 17:59:09
URL: http://tanjareljanovic.blogg.se/
Postat av: jenny

ey, dags att uppdatera lite här kanske? : P

2009-01-17 @ 17:45:33
URL: http://jennners.blogspot.com
Postat av: Tessie

REJSEHOLDET IT IS!:D

2009-01-19 @ 14:51:55
Postat av: Lollo

Ofc babe :D

2009-01-19 @ 16:32:49
URL: http://lolloll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0