En vän med en bil

Var i stan innan, tog bussen in som sagt.
Byxorna fanns ju, och i en bra storlek :)
Kostade 498 :-, hade ju mitt presentkort med 350 kr kvar, så la bara till 150 kr själv.
Så säger att jag bara betalade 150 kr för jeansen :)
Kollade snabbt på Mittpunkten med innan jag tog bussen hem.

När jag kom var min kusin, faster och hennes man här. Hade fikat.
Min kusin och min faster hade tatuerat sig idag.
Min kusin hade gjort "en bild" som bestod av två körsbär, kortet ess och tärningar. Mn faster gjorde en örn med texten "Freedom".

Tar det bara lugnt nu.

Ikväll ska jag till Tilda, eller Sams lägenhet då. Kolla på Mamma Mia och käka godis :)
MYS!

Yeye.






PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0