Geraldine

- en rätt bra låt med glasvegas :)


igårkväll var det mest lugnt.
Lou kom hit runt tio, vi kollade på hey baberiba och flummade lite.
fick lite pms-utbrott..typ xD muahaha. men det var kul att träffa henne i allafall :)
Snart ska hon gaddas med!

Hon stack hem vid halv ett, sen fastnade jag vid datorn.

Gick upp efter 10 idag, kollade på TV.
Halv 12 ringde dom från bemanningsenheten (vikariepoolen jag anmält mig till)
, frågade om jag kunde vara på en förskola i Fyllinge mellan 12.30-16.00.
Det kunde jag ju,  så var bara att hoppa in i duschen, klä på sig, sminka sig och äta snabbt.
Cyklade sen. Ringde dit och frågade om vägen, sen frågade jag en jag träffade på med.
Sen hittade jag! :)

Det gick rätt bra, var inte så många barn. Men det är ju inget jobbigt.
Bara kul. Lekte lite med dom, passade efter dom och så. Käkade mellanmål.

Kom hem efter 4, bara tagit det lugnt sen.

Detsamma nu, kollar lite film.

Får se om det blir dagiset imorn.
Har satt mitt alarm på 9 i allafall. Blir det dagiset med samma tid, så kan jag träna innan.
Annars gör jag det ändå! Blev inte idag nämligen.

Ska inte ligga på latsidan ;D

Heuheu.


Lägger upp lite roliga listor och sånt snart =)


KISSES.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0