Lördag

Igår var det en chill dag & kväll. Som vanligt med andra ord, hehe. Men det är mys.

Såg På Spåret med mamma & pappa.
Blev glad för att jag innan Retur kom (man ska gissa på ett årtal) gissade att det skulle bli 1956.
Det blev 1957 :D Hihi. En gång när det var 1982 så gissade pappa på det innan, lite scary. Haha.

Sen är det ju alltid nån tittare som skickar in en "ordvits" på ett land eller en stad.
Ledtråden var "nattade Akka" (gåsen i Nils Holgersson), och precis innan Ingvar Oldsbergs sa det rätta svaret,
Lagos ("la gås") så kom jag på att det var det :D *Wiii*

Sen kollade vi på Mumien, Drakkejsarens grav. Den var rätt bra.
Satt vid datorn sen, blev lite sent med vad fan :P

Upp och jobba idag som vanligt. Dock inte lika mycket som förra gången, skönt.
Kom hem, duschade. Sen åkte jag, mamma & pappa iväg.
Först Audio Video, Inspiratör, Maxi & Elgiganten på Flygstaden.
Sen släppte dom av mig på Eurostop, för skulle kolla ett par jeans på H&M, dom fanns dock inte.

Men så fort dom har kommit hem (jag gick hem) så ska jag ta bussen till stan, H&M.
Pallar inte cykla igen i detta kalla och blåsiga vädret.
Såg dom nämligen när jag städade, bara hoppas på att rätt storlek finns och att dom sitter bra annars!

Sen blir det väl till att ta det lugnt. Ska se med Tilda vad vi skulle hitta på :)


HA EN BRA LÖRDAG!

puss & kram

Kommentarer
Postat av: jenny

höhö, jag gissade på 1958 : P

2009-01-03 @ 19:57:46
URL: http://jennners.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0