Tjaaa :)

Yes, idag städade jag på H&M i stan. Dock med en annan. Man är två på vardagar.
Föredrar dock helgstädningen :)
Yeye. Cyklade till mammas jobb efter det för att skriva ut den "talongen" till Underbar på fredag.
Har ju ingen fungerande skrivare hemma >.<

Sen kom jag hem, satt lite vid datorn. Fixade mat.
Var på Sodexho snabbt för att fixa ett intyg som jag ska ha med till af imorn.
Sen var det körlektion, gick rätt bra :)
Gick i stan sen mellan lektionen och teorin. Köpte ett par gråa tygskor på H&M :P
Såna jag har svarta, fast gråa och vita då :P Är nog mitt 6:e par tygskor från H&M typ xD
Iiiih, fejna.

Sen teori halv 5 då, seegt.

Hem sen. Chillerillar nu, woohoo (H)

Mamma och pappa skulle till Maxi och köpa mjölk,
så bad dom att köpa en ananas till mig :)

Så det blir det + popcorn och SATC snart ♥

Sen sova. Fick vara på H&M imorn och på fredag med, money, money, money :D

På fredag blir det förresten inte bio innan Underbar, utan förfest hos Masse :D
Skoj, skoj! Har det varit på dom andra förfesterna man varit hos honom innan =)
Sen kommer ju en viss person dit med, hihi. Han bor förresten själv i en lägenhet vid högskolan nu, Masss :)
SKOOOJ! Dansa på dansgolvet med  "oldie" music ;D Eller hur baaabe? :)



BYE-BYE!




bilder:
le shoes :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0