Visa vid vindens ängar

Jaoo, idag har jag jobbat min första arbetsdag av fyra på Ruukki (+ en del på Fundia),
där för övrigt pappa jobbar :D Så får träffa honom lite när jag städar där =)
Det gick väl bra, fast blev lite stressigt mot slutet.
Berodde mest på att arbetsledaren på Sodexho glömt att hon skulle visa ställen som inte gick förra gången.
Men men :) Nu när jag kan dom kommer det gå bra dom andra dagarna.

Har mest tagit det lugnt idag. Och eftersom jag la mig och vilade, och somnade vid 4 så missade jag teorin :/
Aja.

Fick hem nya H&M-katalogen idag så beställde lite grejer :D


Supersöta blommiga ballerina!
129 kr



Hudfärgad bygel-BH,
som man kan ändra till halterneck och ta av banden på!
Just what I need
;)
149 kr


Svarta chinos :D
198 kr



Kommer vecka 8, slutet av februari.
Passar perfekt, eftersom jag får lönen för jobbet på Ruukki i februari.

YEY!

Nej, nu blir det grammisgalan.


KISSES.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0