18 juli

Vad heter din morfar och mormor: Carl-Erik och Kerstin
Låt just nu: Milow - Ayo Technology
Är du sexig:  Ibland känner jag mig det

Vem är snyggast: Det du
Vad vill du ha just nu:
Mys! och pengar ;)
Snyggast i Skåne: Ehhm?
Fobier: SPINDLAR >.<
Känner du en snygg kille: Jodå
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja: Hanna tror jag
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Dunno
Har du varit kär:
Jaa
Är du en hälsogeek:
Nae, inte direkt :b
Kommer du överrens med dina föräldrar: För det mesta ja
Vad vill du arbeta med när du blir stor: Förskollärare
Saknar du någon nu: Nja
Hur många datorer finns i ditt hus:
4 tror jag
Längtar du till din nästa födelsedag?
Mjo, fyller ju systemet :D
Har du rakat dina ben någon gång? Eh ja
Skulle du vilja ha silikonbröst? Nej


Kommentarer
Postat av: Anonym

de vill jag :) hahahaha

2009-07-18 @ 21:15:33
Postat av: Lollo

Tilda ;) haha <3

2009-07-18 @ 21:30:59
URL: http://lolloll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0