20/7

Blev en liten runda jag gick igår iallfall, skönt!

Satt vid datorn lite sen.

Kollade på Vänner med.
La mig runt 11.

Jobbat som vanligt (FAN vad trött jag är på att städa skåp nu) Dock bara två dagar kvar.
Slutar vid halv 9 som sagt torsdag och fredag :D

Mamma och pappa kom hämtade mig idag, då det ÖSREGNADE!
Släppte av mig hemma, för dom skulle iväg.

Tro det eller ej, men nångång vid 9-10 nåt så blev jag sugen på donken. Är liksom aldrig det typ :b
Så cyklade dit och köpte QP Cheese med plusmeny (mest för att få ett glas).

Käkade och kollade på Vänner.
Somnade med :b Sen har jag rensat ut bland sjalar och underkläder, som mamma bad mig göra.
Rätt soft idag annars :]

Ska snart sticka och ta ut pengar på Eurostop, hämta ut mitt paket från H&M (som jag ångrat mig om),
känner jag vill lägga pengarna på annat), sen ska jag lämna tillbaka paketet på Maxi xD
Killen jag pratade med på H&M:s kundtjänst sa att det var billigare att hämta ut grejerna och sen skicka tllbaka.

Sen ikväll ska jag ÄNTLIGEN få träffa Lou. Över 2 veckor sen.
Vi ska in till stan och dricka en drink (eller två) ;) NAJS!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0