Äntligen helg

Yes, jobb igår på dan som vanligt. Tog det lugnt efter det.

Senare blev det stan med Tilda =) Fick med en fin randig tröja och ett par nya flip-flops från H&M.

Följde med Tilda hem sen. Vi käkade och såg på TV sen. Big Brother sen :D
Hon följde mig hem efter det, la mig typ sen.

Så är rätt trött idag :b Men kom i bra tid till jobbet iaf =)
Gjorde allt jag skulle göra, sen kom mamma och pappa och hämtade mig. Skulle till doktorn.

Pratade lite, sen tog jag blodprov med. Först hittade dom inget bra ställe att ta på, sen blev det typ fel ändå :(
Så nu har jag ont i armen och får säkert ett fett blåmärke där :( YEYE.

Bara tagit det lugnt efter det. Såg en film med mamma nyss, Roxanne.

Blir bara lugnt ikväll, kolla film typ.

Ska nog träna med Tilda imorn, sen vet jag inte.
Städa på H&M först dock =)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0