Be my baby

http://www.youtube.com/watch?v=27I4-vMH1oo


I tisdags blev jag visad på Länsförsäkringar efter jag städat på Fundia och det.
Blir nog bra där, ganska fint :)


Köpte med en kycklingsallad från Daisy's efter det! Den satt fint.
Tog det lugnt sen, vilade och så.

Sen drog jag till Tess efter maten, fick dock mat där med xD Grillat, goodie!
Kollade på Allsången och Ghost Whisperer, sen cyklade jag hem.

Satt lite vid datorn och la mig sen.

Jobbade igår med, blev klar vid 12. Kom hem, åt lite.
Sen åkte mamma, pappa och jag iväg. Var först i "bodarna" i Boarp, hittade (vad jag tror var en töjning med 1,2 mm),
där av alla ställen xD Annars ett örhänge jag velat ha, med en döskalle :D 59 pix!

Sen var vi och köpte ost och lite så på Tant Grön, sen korv på ett annat ställe.
Hem sen. Käkade. Goodie!

Har dock mått illa och magen har varit konstig sen igårkväll :S Konstigt.
Inte så kul.

La mig redan vid 10 igår, var så trött. Somnade två gånger på kvällen :b


Jobba idag som vanligt, näst sista dagen på Fundia med, YE!

Kom hem, duschade.
Sen fikade mamma och jag på Espresso House, Eurostop och jag bjöd henne :D
Blev en varsin mocha latte för oss, och jag tog en lax/pepparrot-macka och en brownie, och mammi
tog en scones med cream cheese. Goodie!

Kollade lite i affärer med, sen hem.


Men nu ska jag vila lite, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0