Drugs don't work

Igår var det en helt chill kväll, kollade på Allsången och Midsomer.
Dock var det sista Midsomer igår, buhu :(

La mig sen.

Upp och jobba idag och var astrött. Ringde och väckte T med (då han bad mig om det) :b
Blev en liten pratstund, sen åt jag upp min frukost och såg klart Sex and the City.

Var typ färdig vid 8 idag, för var färdig med skåpen :b
Men tog mig en lång, behövlig rast och lyssnade på radio.
Sen ringde jag Carina på Sodexo och sa att jag var färdig. Hon kom dit, så fixade vi lite grejer.
Fick skjuts hem av henne sen för att det började regna :)

Kom hem sen, åt lite och kollade på SATC.
Sen vilade jag lite med, SJUKT trött idag.

Blir chill ikväll med med film och popcorn. Sugen på att kolla på Fjorton Suger.
Har sett den typ tusen gånger, men den är braa :b


NU ÄR JAG JÄTTEHUNGRIG! Lasagne snart :)))



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0