Helg :D

Idag gick jag faktiskt upp vid halv 6 ;D Mest för att hinna klart snabbt idag.
Så käkade frukost och såg klart Ogifta Par. Fasen vad bra den är xD
Mest klockrent är Peter Dalles (Davids) repliker :D Haha.

Jobbade sen ja, sista dagen på Fundia idag (THANK GOD).
Efter jag var färdig så var jag på Sodexo och lämnade tillbaka nycklar och kort.

Hem sen, duschade, käkade och kollade på film.
Tror jag somnade lite med :b

SItter här nu. Ville spela ett roligt spel på jesper.nu, men sidan är ju fuckad :( DUMT
Blir bara chill idag. Är ga-haanska trött.

Städ på H&M imorn, sen blir det göra slingor hos Tess :D
Sen får vi se vad som händer, kanske utgång, eller så tar jag det lugnt.
Börjar ju som sagt klockan 6 nästa vecka. Men tror jag kommer trivas bra på Länsförsäkringar :)
HIHI.



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0