Helg

I tisdags så var det jobb sen vanligt, tog det lugnt på dan.

Vid halv 5 var mamma och jag och hämtade Anna på stationen :)
Åkte hem till oss sen, fixade med maten. Åt.

Gjorde inget speciellt sen.

Efter jobbet i onsdags så var mamma, jag och Anna i stan.
Jag och Anna gick lite först, för mamma var på ett ärende. Fikade med :)
Gick lite till, sen åkte vi hem.

Käkade sen. Kollade TV och så.

Igår blev det med stan, åt mat med. Sen var vi lite hos mormor med.
Hem sen. Åt och såg lite TV.


Sista dan på denna jobbveckan idag =) 2 veckor av 5 avklarade!

Så var med mamma och Anna i stan lite, sen åkte jag och mamma hem.
La mig och vilade lite.

Käkade typ nyss, kollar på SATC lite. Pratar med söt :)

Klockan 9 är det Jägarna, så den ska ses!



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0