Trött

Igår vaknade jag runt 10. Gick upp, käkade och fixade mig.

Vid 12 cyklade jag till Sodexho för att lämna kortet till HP.
Sen in till stan. Gick runt och kollade lite. Tilda kom sen, vi kollade i lite affärer. Klippte oss sen =)
Blev nöjd!

Sen gick vi i mer affärer. Köpte kycklingsallad från Hello sen och satte oss i Picassoparken.
Mer affärer sen. Vid 6 kom hennes bror Hugo till stan. Vi gick till bion.

Filmen var mycket bra! :D Rolig :D
Var hemma runt 8 sen. Kollade på TV och satt här.


Jobbat idag, seegt. Så tagit det lugnt efter det.
FYFAN vad jag är trött, men ikväll blir det bio igen :b Med Tilda och Lou =) The Proposal.
Snart kommer Lou hit, så ska vi gå in till stan. Möta Tilda vid bion sen =)

Sen ska jag hem och sooova.


Imorn ska jag med jobba, dock till 3 =) Sen blir det Harrys med mamma och pappa :D
Kycklingvingar :P


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0