Tuffast, bäst och starkast

Jobb idag med, gick som vanligt bra. Är så himla varmt där, så duschen blev behövlig när jag kom hem!

Fixade mig lite, käkade och kollade på 2 ½ men.

Sen mötte jag Tilda i stan, blev banken för henne och mobilaffären.
Sen gick till Burger King (som fortfarande inte har öppnat!) Men det var ju det vi trodde -_-

Aja, blev kycklingvingar på Harrys istället :D Gott!
Kollade snabbt på Lindex och sen Åhléns med innan vi cyklade hem.

Jag var snabbt inom H&M på Eurostop för att köpa ett par fina örhängen =) 29, 50 kr!
Hem sen, kollade på TV. Typ gjort det sen dess.

Men snart får det bli sängen känner jag. Trött som fan. Men inte konstigt när man inte somnade förr än efter 1 igår :S

Längtar tills nästa vecka! Då kommer Anna, min morbrors sambo hit :D Bäst ♥

Imorgon blir det kanske stranden med Tilda efter jobbet =) Hoppas på fint väder!

GODNATT SÖTNOSAR :*

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0