Dj:n stönar, men han är okej

(HÅKAN HELLSTRÖM - GRÅSPARVEN NÄR HON SJUNGER)

I söndags var det mest lugnt på dagen, lyssnade på musik och så.

Vid 6 kom Lou. Kollade lite på TV, sen skulle jag käka.
Blev oxfilé, ohlala, ugnsstekt färskpotatis och god sallad som JAG gjorde :D
Sen svenska jordgubbar till efterätt :D

Lite dator blev det, sen gick vi ut. Gungade på en gunga :D Men sen började jag må jätteilla :(
Så vi gick en sväng, sen hem. Lou fick kaffe. Kollade på Gordon Ramsay - The F Word.
Sen gick hon. Satt vid datorn sen + TV.

Söt kom hem vid 11, så pratade vi ett tag. Sen la jag mig.

Jobba igår, fick en ny grej. Gick väl tyvärr inte så jättebra, fick inga intervjuer senare på dagen ju :(
DUMMA FOLK.

Juste, var och shoppade lite smått på lunchen igår :) Hade ju fått min lön.
Blev behövliga saker som deo, "sminksvampar" och ny mascara. Även ett svart linne. (Har inga svarta linnen)

När jag och Tilda träffades sen efter jobbet så blev det en spray som man använder efter man har efter man har fönat och plattat håret. Fanns bara i "krämform" tidigare på dan.
Juste, köpte örhängen på Gina Tricot med, men dom tänkte jag lämna tillbaka idag.

Sen när jag och Tilda hade tränat så köpte vi sallad från Daisy's (YUMMIE).
Hyrde även 'I taket lyser stjärnorna'. Hem till Tilda sen.
Käkade salladen och kollade på Vänner.
Sen satte vi på filmen. Den var så BRA <3

Blir nog kolla på den igen ;D Tildas bror, Olle skulle se den igår med.
Så skulle Tilda ta med den till mig idag. Så kanske mina bröder vill se den med ^^

Vaknade 8 idag, kul >.< Fast hade ju fått sms från söt, så det var mys att se när man vaknade :))

Fastnade här ju, men tror jag ska lägga mig igen.

Idag blir det umgås med Lou. Sen även träffa Tess och ge henne pengar.
Sen skulle jag och Tilda göra nåt med? xD Glömde bort det så fort vi hade skilts åt igår ^^


YEYE.




Bild från i söndags.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0