För en lång lång tid

Blev inget party igår, men jag hade en bra kväll ändå. Men min Tildis ♥

Fick käk där med :D Fast jag redan ätit hemma, haha. GOD mat hemma och där!
Sen såg vi på TV, program om förlossningar, sen nåt annat  "läkarprogram". Tilda gillar det xD Haha.
Sen var det ett program om andar. Sånt är läskigt!

Såg på Barnen i Bullerbyn på Tildas rum sen :D Söt ringde med :*
Kollade på peace & love:s hemsida sen. ÄR FETT SUGEN PÅ ATT ÅKA DIT ALLTSÅ!
Hade varit så jävla kul att åka dit, se alla GRYMMA artister! Med min Tilda ♥
Blir nog fan det :D

Stack hem runt 1 sen. Satt vid datorn.
La mig efter halv 3.

Idag vaknade jag och gick upp vid halv 10. Käkade frukost.
Åt upp det sista av min färska ananas med. AJ, det är inte så bra för mig tror jag.
Ont i läpparna, och det sticker på tungan :( Buhu, det som är så gott.

Började duscha och fixa mig runt 12. Tog 20-bussen till stan sen. Tilda kom sen med.
10-bussen till Tylösand sen. Jäkla najs platser vi fick :D Satt ner på marken först. Var trevligt med min bryyd!
Började regna lite med! Som tur var slutade det innan "baldeltagarna" kom.

Stack runt 6, bussen hem. Matchade min buss hem perfekt, 6 minuter kvar ;D

Kom hem sen, gjorde mat. Kollade TV. Blev Gordon Ramsay  The F-Word med mammi & pappi +
Söndagsparty (dock bara det med Håkan :D)

Nu har jag suttit här, men ska nog ska snart sova.
(Jobbigt att lämna söt)

Jobb på Concilia imorn, wohoo.


PUSSEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0