Glad midsommar!

Igår var jag på Eurostop. Köpte present till Lou, hårfärg som hon ville ha =)
Köpte även med mig mat från Statoil, en jättegod kycklingsallad.

Hem sen, kollade på TV och käkade. Tilda och jag skulle träna :)
Söt ringde, så vi pratade en stund. Sen in till stan och träffa Tilda, kollade i lite affärer.
Köpte min töjning med =) Sen tränade vi.

Sen skulle hon hem, och jag med var det tänkt. Gick dock till H&M, Din Sko och Gina Tricot xD
Från Gina fick jag med mig min fina jeansskjorta ♥

Hem sen.

Tog det lugnt, käk sen. Lou kom sen, och då skulle jag, hon och mamma till Eurostop.
Först in till systemet för att köpa dricka till Lou. Sen köpte jag ett kort till henne på Gallerix med.
Sen Willys, blev ananas på burk som jag och Tilda skulle äta ;D + en Ben & Jerry's Half Baked.

Cyklade till Tilda sen, vi kollade på TV. Kollade på I taket lyser stjärnorna igen med :b
Satt lite vid datorn med. Innan jag gick hem fixade vi en skiva till ikväll :D

Vi hade roligt, kändes som vi var fulla xD Men bara väldigt trötta, då kommer den humorn fram :D
"Magnus Ugglan". Jag dog. Seriöst, SÅNT får mig att trilla av stolen xD HAHAHAHA.
Babe ♥

Shit, vi har inte festat och druckit sen den 15 maj :| ILLA! xD
Ska bli så skoooooooooooj :]


Satt vid datorn till runt 3 när jag kom hem, pratade med söt :*
Kollade även på Rejseholdet och käkade glass <3 FYFAN vad god den är.
(Choklad- och vaniljglass med bitar av choklad-brownie och kakdeg :D) YUMMIE!

Vaknade vid halv 12 idag, hann prata med söt lite på msn innan han skulle iväg iaf.

Nu ska jag äta frukost och sen se på TV
(Blir nog glass med)



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0