God morgon

Yes, idag är jag uppe med tuppen! Halv 9, det ni ;)

Igår slängde jag mig i sängen, satte på Kents Vapen & Ammunition (f.ö. den enda skivan jag har med dom),
och käkade mitt goda.

Sen tror jag att jag knoppade in lite, men runt halv 10 satte jag mig vid datorn. (Hade en känsla av att T var hemma igen)
Och ja, han hade skrivit :b

Pratade med honom tills han skulle se film med kompisar, sen la jag mig.

Vaknade som sagt vid halv 9 idag. Fick sms då med :)))
Han envisas med att han väckte mig, men icke sa nicke!
Tydligen så ville han väcka mig med :b. Haha.

Men det blir väl frukost och så nu. Mamma och pappa har ju inte vaknat än :O

Sen umgås med Lou och Tilda :D
(P.S: Jag kan ha en söt knut i mitt hår :D (trodde jag hade för kort hår för det) YIPPIE.


 PUSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0