Helgen

I fredags var jag uppe runt 8, började kolla på Noll Tolerans.
Sen drog jag till körskolan för att "typ" ha teorilektion.

Hem sen, åt frukost och kollade klart på filmen.

Sen kom Tilda hit och vi drog till Östra Stranden.
Var där i typ två timmar, sen drog vi in till stan. Gick i affärer. Sen åt vi i stan med :D
Blev på La Cocaracha, ganska gott faktiskt.

Hem till Tilda sen. Blev efterätt där, jordgubbar :b Kollade på Morden i Midsomer, sen Big Brother.
Cyklade hem sen. Satt lite vid datorn med.

Upp igår för att jobba, städ på H&M och HP med (vik)
Sen in till stan och träffa Tilda. Gick i lite affärer, köpte ett par snygga solglasögon och ett par haremsbyxor :D
Sen drog vi till Östra.

Var där ett tag, sen var vi på Eurostop med. Köpte nitskärpet då ju :D

Hem sen, duschade. Sen cyklade jag och mamma till Vedugnen och käkade :)
Pappa kom sen med. Satt där en stund.
Sen satt vi på balkongen hemma. La mig vid 11.


Vid halv 2 ringde söt :P Haha, fast var typ vaken. Pratade en stund.

Vaknade först vid halv 9 idag, trodde först den va halv 11 >.<
Några grannar höll på att flytta med, fan vad som lät!

Somnade dock om och vaknade vid halv 12. Upp och käka frukost.

Sen åkte mamma, pappa och jag iväg. Käkade på Max Flygstaden, sen var vi på Maxi där med.
Citygross sen. Hem, sitta och sola på balkongen =)

Käkade typ nyss.

Men nu ska jag nog lägga mig och vila lite på sängen, är trött och har ont i huvudet.
Ont i en tand med, men det är nog därför jag har ont i huvudet >.<

____________________________________________________


http://www.youtube.com/watch?v=WmxT21uFRwM

Så jävla bra! Ryser varje gång jag ser den, nästan tårar med. Alla bra artister och låten!




PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0