I'm good, I'm gone

Jaha, skrev ett inlägg nyss, men det försvann tydligen. ROLIGT.

Iaf, idag har jag jobbat. Segt.

Efter jobbet var jag bara hemma och tog det lugnt. La mig i sängen lite.
Sen följde jag med mamma och handlade mat och dricka till midsommar, till mig (WOHOO!)

Bara vilat sen typ, fast somnade vid 8 och vaknade vid halv 11 :b

Msn nu, pratar med söt, och Lou.

Blir väl sova snart.
Imorn är jag ledig, ska nog träna med Tilda vad jag vet.
Annars slappa :D

På fredag är det midsommar (åh, vad jag älskar det!), och det ska firas med Tilda och Lou :D
Var ett tag sen som den trion gjorde stan! (Denna gången ska vi fan komma in dit med! :D HAHAHA.
(Låter som att det börjar bli ett internt skämt? xD)


Godnatt, puss.

Kommentarer
Postat av: Lou

Det är ett internt skämt älsk <33

2009-06-18 @ 20:14:52
URL: http://loucie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0